• Kedves olvasó,

    Ahhoz, hogy a fórumon zajló beszélgetésekben részt vehess, vagy saját témákat nyithass, szükséged van egy játékbeli felhasználói fiókra. REGISZTRÁLJ ITT!

Segítség!

DeletedUser4619

Vendég
Lehet hogy buta kérdés de hol/hogyan kell repülő hajót építeni? Még nagyon kezdő vagyok!
 

DeletedUser4603

Vendég
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre jöttem-e a problémámmal, még elég kezdetleges az Elvenaros pályafutásom, fórumon meg most vagyok először, de akárhogy nézem, szerintem ide illik a leginkább a bajom.
Nővérem is játszik a játékkal, Adiel néven, viszont sehogy sem tudom megtalálni. Be szeretném venni a testvériségbe, amit alapítottam, de mivel nem találom, ez nem is lehetséges. Ezek mellett Ő sem tud belépni, csak telefonos alkalmazáson keresztül, annak ellenére, hogy biztosan tudja a felhasználónevét és a jelszavát is.
A még esetleges fontos információk azok, hogy egyébként kap szomszédi segítséget, tehát olyan, mintha valóban aktív játékos lenne annak ellenére, hogy gépen nem megy neki a bejelentkezés. Az e-mail megerősítése is megvolt, regisztrált minden lehetséges módon a játékba.
Előre is köszönöm, ha valaki tud bármiféle információval szolgálni! ^^
 

DeletedUser3108

Vendég
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre jöttem-e a problémámmal, még elég kezdetleges az Elvenaros pályafutásom, fórumon meg most vagyok először, de akárhogy nézem, szerintem ide illik a leginkább a bajom.
Nővérem is játszik a játékkal, Adiel néven, viszont sehogy sem tudom megtalálni. Be szeretném venni a testvériségbe, amit alapítottam, de mivel nem találom, ez nem is lehetséges. Ezek mellett Ő sem tud belépni, csak telefonos alkalmazáson keresztül, annak ellenére, hogy biztosan tudja a felhasználónevét és a jelszavát is.