• Kedves olvasó,

    Ahhoz, hogy a fórumon zajló beszélgetésekben részt vehess, vagy saját témákat nyithass, szükséged van egy játékbeli felhasználói fiókra. REGISZTRÁLJ ITT!

Eszperente szólánc

DeletedUser166

Vendég
Megy Neked e-vel ezerszer, de nem mehet eleget! Edzened kell, egy keveset:)
 

DeletedUser

Vendég
Emberek terveztek eleget? Nekem ebben lenne ezer meg ezer remekem! Kezdhetem?
 

DeletedUser

Vendég
Egyszerre egyetlen ember nevezne meg egy teljes tervet. Ez lenne mely nekem megfelel.
Legyen nekem egy termetes, egyenletes terepem, melyen terelgetem elveszett telepem.
Erre teljesen feltehetem rengeteg emeletes remekem, ez jelenleg tervem egyetlen eleme.
 

DeletedUser166

Vendég
Egyszerre egyetlen ember nevezne meg egy teljes tervet. Ez lenne mely nekem megfelel.
Legyen nekem egy termetes, egyenletes terepem, melyen terelgetem elveszett telepem.
Erre teljesen feltehetem rengeteg emeletes remekem, ez jelenleg tervem egyetlen eleme.
Ez remek terv, de megteheted-e? Lehet letenned emeletes elemeket? Egyenletes terep lehet, de nem termetes! Tereped egyenletesen nem tetemes:)
Legyen tereped ezer, s leteheted elemed egyszerre rengeteget:)
 

DeletedUser

Vendég
Megtehetem? Nem tehetem, eme rendszer tehetetlen velem szemben. Egyenletes terep remek lehet, de nem teheted, mert nem enged, ez egy rettenetes teher.
Neked legyen ezer meg ezer kedves perced, mert nekem ez szerezett egyet.
 

Tekla

Tapasztalt építő
Terjedelmes eszperente csevej, kedvelem e nyelvezetet, mert elme s nyelv egybetekeredve remekel.
 

DeletedUser1435

Vendég
Lejegyzem eme helyre, ezen remek versemet :)
Fenyves felett terepen,
hevergetek csendesen.
Szende kecske tetszelegve,
erre mene le, keresztbe.
Ej te kecske csendesedj,
nekem erre ne mekegj!
Csermely mellett leheverve,
beteg fejem szenderedne!
 

DeletedUser1842

Vendég
Eme vers szerfelett kellemes, melyet fejed elembe teremte. :)
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser902

Vendég
Ezzel lehet elem terem fejedbe? :p :D Sejtelmes helyzet... el kell ezen merengenem helyben! :D
 

DeletedUser3088

Vendég
Egyre megy e szerfelett eszement zene
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

creatin

Erős harcos
Te merengve eget lesel, mert e tett elfeledett lett? Egerek veszedelme!
Egy hete egy meg egy emberek vehemensen, de fegyelmezetten, egyszerre cselekedtek. Elfeknek ellenszenvesen szerepeltek benne. Ez kellemetlen egyes elfeknek, mert ezzel nem nyerhetnek. Erre ez elfek fejedelme elkergette eme embereket.
Megesett e helytelen, nem jellemes, rettenetes eset.
Szer lehet erre?
 
Utoljára szerkesztve:

Vicacica1

Erős harcos
Eme emberek cselekedete szerfelett helytelen lett,elfeknek s embereknek sem tettszett. Elfek fejedelme eme embereket elkergette,helyesen tette...Eme ember egyedek keseregnek mert rendetlenkedtek eszetlen versenybe kezdtek.
Felesleges lett elnyekeregned becstelen tetted...
Kedves emberek ne gyerekeskedjetek velem ne veszekedjetek,legyetek rendesek...
 

creatin

Erős harcos
Kedves elfek, kellemetlen helyzetbe vezettelek benneteket? Ejnye-ejnye, becstelen tett, meg helytelen. Persze. Mert nem nyertetek? Tettek kellenek, ne nyelvetek eredjen!
Fejedelmetek nem megengedett cselekedete elrettent. Esetleg szeszes cseppek keveredtek bele? He-he!
Helyette egyszerre kellene tetteket rendeznetek, nem emberek ellen feleslegesen csevegnetek!
Ezennel befejezem szerepem, megyek edzek. Befejezve meleg tejet nyelek.
 
Utoljára szerkesztve:
Fent