• Kedves olvasó,

    Ahhoz, hogy a fórumon zajló beszélgetésekben részt vehess, vagy saját témákat nyithass, szükséged van egy játékbeli felhasználói fiókra. REGISZTRÁLJ ITT!

Visszautasítva Módosítás/fejlesztés javaslatok

Loreal

Újonc
PIAC: Szeretném kérni a fejlesztőktől, amennyiben itt is megoldható, mint más játékokban, hogy lehessen "kiszemelt" emberrel/csoporttal trédelni. Sajnos az a helyzet, hogy sokszor kellene "Valakitől" áru, konkrétan, nekem/neki fel- ill. beárazva pl. egy küldetéshez, de nem tudom, mikor olvassa az üzenetem, mikor teszi ki, és előfordult már emiatt, hogy a nekem kitett árura más "lecsapott". Amúgy is jó lenne egy baráttal, csoporttaggal "csereberélni" időnként, de erre most nincs lehetőség. Köszönöm a megfontolást.
BARKÁCSOLÁS: Kezdő vagyok. Ez igen sokszor behatárolja, mit, mennyiért tudok "barkácsolni". Úgy tapasztalom, hogy a feltett dolgok sokszor nagyon drágák, több napi katalizátor-termelést elvisz egy-egy (értékében szerintem nem arányos) termék. Több olyan dolog van, amit csak térképért lehet(ne) alkotni, de ilyet, amióta játszom, még nem sikerült sehonnan sem szerezni. A bajnokságon csak az utolsó (10.) ládában van, amit a csapatom nem tud elérni, pedig mindenki "teljes erőbedobással" hajt, 6-7 ládáig jutunk. (Mondjuk, azt sem igen értem/tudom, miként számítják a pontokat...) A sakkészletben pl. van, ami 5-nél több (nem tudom most pontosan) katalizátort "elvisz".