• Kedves olvasó,

    Ahhoz, hogy a fórumon zajló beszélgetésekben részt vehess, vagy saját témákat nyithass, szükséged van egy játékbeli felhasználói fiókra. REGISZTRÁLJ ITT!

Kezdő vagyok

DeletedUser1198

Vendég
Sziasztok!
Kezdő játékosként keresek testvériséget, társakat. Bár a játék egyszerűnek látszik, olyan mint a Forge of Empires?? nem teljesen értem. Szóval esetleg, ha van testvériség akikhez kezdőket is bevállalnak, kérem írjon. Több helyre jelentkeztem, de nem válaszoltak, lehet már nem aktívak, vagy ilyesmi.
Köszönettel:
Géza
 

DeletedUser1198

Vendég
Úgy látom, nem nagyon kerestek tagokat, pedig együtt érdekesebb lenne. Na mindegy, jó játékot!
 

DeletedUser434

Vendég
Sziasztok!
Kezdő játékosként keresek testvériséget, társakat. Bár a játék egyszerűnek látszik, olyan mint a Forge of Empires?? nem teljesen értem. Szóval esetleg, ha van testvériség akikhez kezdőket is bevállalnak, kérem írjon. Több helyre jelentkeztem, de nem válaszoltak, lehet már nem aktívak, vagy ilyesmi.
Köszönettel:
Géza
Kedves @Geugye ! :)

Szerintem, nem arra kellene várnod, hogy majd két kézzel kapkodnak utánad - a kezdők után, amúgy sem szoktak - hanem, Neked kellene a kezedbe venned az irányítást, és testvériséget keresni Magadnak! :)

Ehhez a következőket tanácsolnám (nemcsak Neked, de minden testvériséget kereső kezdőnek):
  1. Mindig olvasd el a testvériség adatlapját, akikhez csatlakozni szeretnél!!! Ha az van a nevük mellett, hogy 25/25, azt jelenti, hogy "teltház" van, kár is próbálkozni! (Max 25 fő lehet egy testvériségben!)
  2. Nézd meg, hogy mik az elvárásaik (pl. van -e aktivitási szempont, amit nem tudsz teljesíteni, vagy elvárt pontszám, amelyet még nem értél el, egyáltalán, vesznek -e fel kezdőket?!?! , stb..), ha valamelyik kritériumnak nem felelsz meg, szintén kár próbálkozni!
  3. Ha Levél általi jelentkezést kérnek, akkor annak formátuma tartalmazza az alábbiakat legalább:
  • Köszönés / megszólítás, ez az alap!!! (Nem: "hé", "csá", stb.. nyilvánvalóan),