• Kedves olvasó,

    Ahhoz, hogy a fórumon zajló beszélgetésekben részt vehess, vagy saját témákat nyithass, szükséged van egy játékbeli felhasználói fiókra. REGISZTRÁLJ ITT!

Gyémánt

  • Témaindító DeletedUser811
  • Kezdés ideje

DeletedUser811

Vendég
Sziasztok!
Kezdő vagyok. Hogyan juthatok vásárlás nélkül gyémánthoz? Az építők kunyhója fejlesztést igényel, de csak 500 gyémántért lehet, más lehetőség nincs. Idővel lesz? Vagy feladatokért? Ezt nem értem.
A másik: hol láthatom azt, hogy miből mennyit termeltem eddig?

Köszi a válaszokat
Wanita
 

Xenia

Veterán
Szia Wanita!
Az építők kunyhóját nem fontos fejleszteni.
Néha vannak itt a fórumon játékok, ott a szerencsés/szerencsések tudnak ingyen gyémánthoz jutni :). Ezen kívül sajnos csak valós pénzért lehet gyémántot vásárolni.
 

DeletedUser

Vendég
Kedves Wanita!

Az építők kunyhójának fejlesztése bizony gyémántba kerül, ami a játékban prémium fizetőeszköznek számít, tehát csak forintért tudsz venni. Bizonyos iőközönként szoktak lenni fórumos játékok, ahol lehet gyémántot nyerni. Ingyen egyedül úgy juthatsz gyémánthoz, ha figyeled mikor vannak ilyen játékok, részt veszel rajtuk, és nyersz. De hidd el 2 építővel is jól lehet boldogulni a játékban :)
 

DeletedUser816

Vendég
A héten kezdtem el a játékot,akkor jobb oldalon mutatta,hogy mennyi idő múlva juthatok gyémánthoz.Őszintén,nem értettem,mert azt írja mindenhol,hogy csak pénzért lehet hozzájutni-rákattintottam,nagy iros betűkkel kiírva "ingyen" 1400+1 építő...ill. így hoztam ki. letelt a 7 nap.Mivel éjszaka telt le,ezért ma már elmúlott a lehetőség,hogy hozzájussak.
Ilyenkor mivan,hogy működik?
 

Vanek

Veterán
Lehet, hogy egy 'kedvezményes ajánlat'-ot kaptál. Szokott ilyen lenni néha (kapsz ilyen meg olyan pluszokat, ha teszel valamit). Ha ezek letelnek, akkor nem szoktak visszajönni; így maradnak a játékbeli alap megoldások (vagyis akkor lesz gyémántod, ha veszel).
 

DeletedUser816

Vendég
Sziasztok